„100 powodów by kochać Ryana Goslinga” Joanna Benecke

wp_20170128_12_19_17_pro

Tak przy okazji tekstu w „Wysokich Obcasach” i coraz liczniejszych recenzji „La la Land”, najnowszego filmu z udziałem Ryana Goslinga, przypomniałam sobie, że parę lat temu ktoś popełnił, a ktoś inny zgodził się wydać taką książeczkę pod tytułem”100 powodów by kochać Ryana Goslinga” i na dodatek mam ją nadal w swojej biblioteczce! Jak się znalazła na mojej półce? Otóż dorzucono mi ją gratis do któregoś z zamówień w księgarni internetowej (nie pamiętam już niestety jakiej).

Podsumowując jednym zdaniem, idealna propozycja dla prawdziwych psychofanek/fanów aktora (jak próbuje dowieść autorka tacy podobno też są). Ewentualnie dla bardziej umiarkowanych wielbicielek/wielbicieli do przewertowania na poprawę humoru.
W środku znajdziemy dużo zdjęć, są też ciekawostki  z filmografii i życiorysu Rayana, ale powiedzmy sobie szczerze dla prawdziwej fanki to żadna nowość. Wszystko to podane
w absolutnie ciężkostrawnym tonie obecnym na plotkarskich portalach internetowych
i amerykańskich programach telewizyjnych poświęconych życiu „na czerwonym dywanie”. Przypuszczam, że po angielsku lektura byłaby o wiele bardziej znośna. Wszelkie żarty
i gierki słowne giną bolesną śmiercią w tłumaczeniu.

Zaprezentowane w książeczce powody są śmiertelnie poważne. Do moich ulubionych należy 87. W dzieciństwie chciał być samochodem oraz 39. Ma małe, słodziutkie uszka – łapiecie już poziom jaki osiąga ten tytuł? 😉

Od siebie mogłabym dodać jeszcze przynajmniej dwa powody:
101. przemowa Ryana na tegorocznej gali rozdania Złotych Globów oraz 102. swoją rolą w „Crazy, Stupid, Love” („Kocha, lubi, szanuje”) przekonał mojego męża do garniturów. 😉

Podobno obraz jest wart tysiąca słów, więc proszę bardzo oto kilka migawek z zawartości.
Miłego weekendu! 🙂

 

Skomentuj

