30 to nowe 18

Czas upływa szybko i nieubłaganie. Od imprez „osiemnastek” w wynajętej sali przy ogródkach działkowych, ulubionym barze czy domu znajomych błyskawicznie przechodzimy do trzydziestych urodzin. Dla jednych rocznica jak rocznica, dla innych data trzydziestych urodzin wyznacza kamień milowy w ich dotychczasowym życiu.
Jeśli w rodzinie lub gronie swoich znajomych macie osoby stające właśnie u progu trzydziestej „wiosny”, chciałabym polecić Wam pomysł na prezent właśnie dla nich.

Natalia Sajewicz i jej „Mam 30 lat. Materiały do ćwiczeń” to 56 stron podróży w czasie dla osób urodzonych w okresie wyżu demograficznego lat osiemdziesiątych.

DSCF9716

Egzemplarz „Mam 6 lat” na zdjęciu uchował się dzięki moim rodzicom, którzy bardzo dawno temu zapakowali część moich zeszytów szkolnych i inne pamiątki do kartonowego pudła, obkleili dokładnie taśmą i opatrzyli notką „otworzyć po roku 2010” 🙂

Oprawa graficzna „Mam 30 lat” jak i sam tytuł nawiązuje do zeszytów ćwiczeń z języka polskiego. W środku znajdziemy znajome zestawy zadań – od pokoloruj obrazki do uzupełnij i znajdź różnicę:

DSCF9719

DSCF9721

Jak się nazywał Twój chomik?

DSCF9723

Podpisz kasety i ułóż playlistę.

DSCF9724

Dorysuj własnego idola i między innymi niezapomniany „Robin the hooded man” 🙂

DSCF9725

Dalibyście radę klasówce z matematyki? 😉

Oprócz salw śmiechu i fali nostalgii za starymi czasami [obie reakcje gwarantowane – przetestowano na grupie docelowej 🙂 ] zeszyt prowokuje do refleksji.
Jakie było moje wyobrażenie o dorosłym życiu? Jak widziałem/am sobie siebie w wieku 30 lat i o czym marzyłem/am? W jakim punkcie teraz jestem?
Czy bilans wypada „in plus”? 

Przechwytywanie11

Ułuż trzy zdania. Chcę mieć vs mam. (zdjęcie pochodzi ze strony http://www.papierowka.com/produkt/mam-30-lat/)

Zeszyt do nabycia tutaj. Cena 30 zł + koszty wysyłki.

Jedna uwaga do wpisu “30 to nowe 18

Skomentuj

